رویه بازگردانی کالا
برای بازگرداندن کالا در صورت وجود مشکل در کالا، شما می توانید این موضوع را از قسمت تیکت با واحد پشتیبانی فروشگاه دیری شاپ مطرح کنید.
توجه: در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، دیری شاپ با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده
تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 3 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه
شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان
خدمات پس از فروش دیری شاپ کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از
سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا
اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.